• Datum
  • Leestijd 1 minuut
  • Doelgroep Adviseur, zakelijk, huiseigenaar, installateur

Sportclubs versnellen verduurzaming met winnen premium warmtepomp

Bijna 400 clubs namen deel aan succesvolle verduurzamings-campagne van Mitsubishi Electric en de KNVB Groene Club. Op basis van de beste motivatie hebben de drie clubs een premium warmtepomp t.w.v. € 30.000 gewonnen. Natuurlijk deelde Energietrainer John Williams zelf de prijzen uit op de clubs.

Verduurzamen van de energie leeft in het amateurvoetbal

 “Steeds meer verenigingen willen verduurzamen maar weten niet hoe te beginnen. Wij adviseren graag zowel met de technische mogelijkheden als op het gebied van subsidies”, vertelt clubexpert Martijn van Leerdam van Mitsubishi Electric. “Dat honderden clubs meegedaan hebben aan de Groene Clubweken bewijst dat het thema verduurzamen leeft. Ik ben supertrots dat ik samen met Energietrainer John Williams de prijzen heb mogen overhandigen aan drie prachtige voetbalverenigingen.”

Groep winnaars KCH Kampen

Clubadvies blijft ook na Groene Clubweken mogelijk

Het doel van de Groene Clubweken was om voetbalverengingen te informeren, inspireren en motiveren aan de slag te gaan met het verduurzamen van het sportcomplex. Daarom organiseerden Mitsubishi Electric en de KNVB onder andere een Webinar met energiebesparende tips en informatie over de diverse subsidiemogelijkheden. Daarnaast ontvingen clubs wekelijks een informatieve nieuwsbrief. Ook stonden de KNVB-verengingsadviseurs en experts van Mitsubishi Electric klaar om clubs persoonlijk te adviseren. Iets wat Mitsubishi Electric blijft doen gezien de vele verzoeken voor een afspraak. Wil je ook een persoonlijk clubadvies? Neem dan contact met ons op.