Laatste update: 25-04-2024 | 09:32 uur
Bericht vanuit Mitsubishi Electric HQ:
Tussen woensdag 17 april en maandag 22 april werkten de integratie van de spraakassistent en de connectiviteit van de MELCloud-applicatie in sommige gevallen niet goed. Pogingen om het probleem op te lossen veroorzaakten helaas een zekere onderbreking van de service op het netwerk. Ons softwareteam heeft nu een tijdelijke oplossing geïmplementeerd die mogelijk niet alle functionaliteit biedt die je verwacht, maar we blijven eraan werken om de problemen op te lossen. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit veroorzaakt en bedanken de gebruikers die contact met ons hebben opgenomen om ons te informeren.
--------------------------------
Update 23-04-2024 | 11:10 uur
De MELCloud storing waar Mitsubishi Electric enkele dagen last van heeft gehad is (deels) verholpen. Door voor Alklima nog onbekende reden functioneerde MELCloud de afgelopen dagen niet naar behoren. Hierdoor was de communicatie tussen de app en de warmtepomp of airconditioning lange tijd niet mogelijk.
De storing had impact op zowel eindgebruikers als installateurs en zorgde voor het nodige ongemak. Mitsubishi Electric heeft de oplossing gevonden om MELCloud weer werkend te krijgen. We betreuren de situatie en het gebrek aan communicatie. De storing was ontstaan tijdens werkzaamheden door Mitsubishi Electric voor het door ontwikkelen van MELCloud.